search Show menu
Customer Service Manager | 32-40 uur

Customer Service Manager | 32-40 uur

Houd jij van afwisseling, staat de klant bij jou altijd centraal en vind je het leuk andere collega’s daarin mee te nemen en te coachen? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

De Vorm is een groeiend design meubelmerk voor de internationale, zakelijke markt. We voelen ons verantwoordelijk voor de wereld waarin we leven. Dat betekent dat we zoveel mogelijk duurzaam en lokaal produceren, werken en denken. Het resultaat is een iconische collectie, waarbij innovatie altijd het uitgangspunt is. Meer informatie over wat we doen en wie we zijn vind je op www.devorm.nl. 
 

Wat je gaat doen!

Als manager van een afdeling met diverse specialismen ga je met verschillende werkzaamheden aan de slag!
 
  • Je ontwikkelt een jong en enthousiast team en zet de positieve klantbeleving centraal. Deze collega’s zijn het administratieve hart (Bedrijfsbureau) van de organisatie. Samen wordt er gewerkt aan orderverwerking, (financiële) administratie en inkoop. De afdeling werkt nauw samen met de afdelingen Planning, Logistiek en Sales.
  • Je creëert synergie, zorgt voor eigenaarschap en zet boven alles de klant centraal. 
  • Gezien de groeiende fase van onze organisatie en vanuit jouw oog voor kwaliteit en de klant signaleer je mogelijkheden voor de optimalisatie en professionalisering van de diverse processen op het Bedrijfsbureau.
     
Naast het coachen, ontwikkelen van collega’s en het optimaliseren van de processen zijn er ook concrete werkzaamheden die jij zelf oppakt. Dit zodat de andere collega’s zich volledig kunnen focussen op hun eigen werkzaamheden. Jij bent verantwoordelijk en gaat aan de slag met:
 
  • De afhandeling van grote orders. Jij overziet de juiste verwerking van de order, het inkoopproces en de financiële afronding. Je hebt hierbij korte lijntjes met de Manager Sales en Manager Operations. 
  • De aftersales van producten. Denk aan een mogelijk ontbrekend element bij uitlevering of een mogelijke schade waar snel op moet worden geschakeld. Dit zodat de klant altijd snel en correct wordt geholpen. 
 

Wat wij bieden!

  • Een plek bij een groeiende internationale organisatie met ruimte om veel verschillende werkzaamheden op te pakken. 
  • Prachtig kantoor met mooie werkplekken.
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract.
  • Prima salaris.
  • Volledig betaald pensioen door De Vorm. 
  • Ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een goed gevulde koelkast en regelmatig borrels en bedrijfsfeesten.
 

Wie wij zoeken!

  • Je bent iemand die meewerkt en denkt in oplossingen. 
  • Je hebt goede communicatieve en coachende vaardigheden.
  • Je bent in staat om, in de dynamiek binnen de organisatie, prioriteiten te stellen. 
  • Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij jou op 1.
  • HBO denk- en werkniveau. 
  • Een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie. 
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal. 
  • Gezien de groeiende fase van de organisatie is het voor ons wenselijk wanneer je vijf dagen in week op kantoor aanwezig kunt zijn. Waarbij bijv. drie hele dagen en twee ochtenden ook tot de mogelijkheden behoort. 
 

Het proces

Nadat we je sollicitatie hebben ontvangen, volgt er een online kennismaking. Als het van beide kanten klikt, nodigen we je uit op ons kantoor in Duiven voor een uitgebreid gesprek. Vervolgens vragen we je een persoonlijkheidsanalyse te maken en daarna volgt een laatste gesprek over de arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast over deze functie en voldoe je aan bovenstaand profiel? Solliciteer direct via het formulier of met motivatiebrief en CV. Wil je meer weten over de functie of De Vorm mail naar corlien@devorm.nl.  Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Loading...